T.G.I.F

Oooohhh helg sköna helg. Idag har jag varit fruktansvärt effektiv (mamma skulle tappa hakan). jag har varit ute på långpromenad med Atlas, stor handlat på Maxi- hela kundvagnen full- så nu är vårt kylskåp och frys proppfulla (dock inte mitt konto längre).
Städat, pluggat och tränat allt innan kl. 17.00 heeelt oootroligt! Det var riktigt skönt att träna idag- lyxade till det efteråt och gjorde hårinpakning, bastade och peelade mig, det var inen annan än jag i dusch rummet. Ljuvligt jag känner mig som ny.

Var inne på strand och köpte lite olika te-sorter, och lite gamla (man måste alltid ha chai hemma), köpte iaf på kahls, det är super man vet att det alltid kommer vara super bra eftersom det är en kedja eller nåt sånt... plus att dom är väldigt trevliga där. Köpte med mig en bit mörkchoklad som jag smaskade i mig på bussen hem.

Nu väntas matlagning med R, och fredagsmys. Vi ska käka Fajitas och kolla gamla Beck filmer. Jag har alltid haft en crush på Gunvald. Riktigt konstigt då han är fruktansvärt arrogant och massa andra otrevligheter. Men när han svänger runt med sin trenchcoat då blir jag svag.... hehe nä nu överdriver jag.
Ha en bra fredagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0