Planer för kvällen

Hejhopp!
Nu ska jag snart bege mig till Vänortsv eller rättaresagt till Mattias.  Sedan drar vi vidare till Erik. Linnéa är hemma från Umeå vilket är jätte kul, ska bli helt sjukt skoj att träffa henne. Sedan skall alla ut.
Jag ska dock inte följa med ut ikväll utan tar en tidig hemgång istället. Känner mig trött och lite små krasslig, men förfest kan man ju iaf gå på bara för att vara social, och mingla med roligt folk och ev. dricka lite vin. Det är desutom rock-tema på STUK ikväll... inte riktigt min grej.
Har inte ens tagit på mig några fest kläder utan kör bara svarta jeans och tunika, till det blir det converse, prämiar för iår :DDD!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0