Konsum o-vanor....

Igår hade jag en riktigt jobbig dag på förmiddagen. Blev sittands med att sortera bland alla räkningar och kvitton som vi har haft det här året i JF. Bokföringstider....
Sedan så hade jag ett möte om en sittning som JF, PuSS och SNS ska ha tillsamans i vår. Det kommer bli så jeeklans braaa. Vi satte upp lite affischer (?) och ordnade, men det var iaf kul. Sedan blev dagen bara bättre och bättre, hittade Therese; Mattias och Johannes nere i arkivet på bibloteket där de satt och gömde sig. Störd dom och pratade sönder deras öron en del tills vi bestämde oss för att en fika skulle vara mycket trevligare än att sitta där nere. Så det blev iaf en rolig dag  slut ändan
 



Körde ett pass BodyPump, sedan och var vråååålhungrig efteråt. Och nu har jag verkligen förstått hur dåligt det är att gå och handla då. Igår ekadekylskåpet tomt eftersom Robert varit sjuk har vi inte handlat på typ två veckor eller nåt liknande. Så nu var jag tvungen att handla med mig mat på vägen hem. Fy tusan vad svårt det är att veta vad man vill ha när man är sådär hungrig. Efgter tio minuter hade jag en korg som var full med massor av saker men inget som var EN målitid iaf inte en HEL... jag var bara sugen på allt onyttigt och massor av konstiga grejor (typ aubergine dip!?). Så jag plockade ur allt och började om. Blev iaf en nyttig korg, då jag vill äta protein efter träningen. Men lita popcorn slank ändå ner i korgen. Blev iaf tillslut en middag betsående av Omelette med tomat, baby spenat och majs.
TIPS: Handla när du är så mätt att du nästan mår illa.... det blir nog bäst då. 
                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0