Frukost i skolan

Goddagens!
Flydde hemmet och alla bacillerna vid halv nio i morse, så det fick bli frukost i skolan idag. Inte så jätte mysigt kanské, men jäklar vad jag fick gjort massor.
Sitter med Beskattningsrätt, ojojoj, vad jag kommer att vara en fena på att deklarera i vår :)
Måste hitta någon att käka lite lunch med, Emma har åkt ned till Umeå för att hälsa på malin. hade varit jätte roligt att göra det med jag har ingen tid. men det var hemskt trååkigt för mig eftersom jag inte har min vanliga lunch polare då.
Men nu kom lite trevligt folk som jag ska prata sönder... hehehe.
I särklass det tråkigaste inlägget ittils. men jajaja håll till godo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0