Jag låtsas att det är sommar

Mmmmm har just fixat lite käk, inget speciellt egentligen och inte heller så värst nyttigt. Utan bara enkel pasta pesto. Men det viktigaste är att jag verkligen älskar den rätten, den är helt enkelt ljuvlig!
Iaf när jag äter den pastan eller när jag öppnar pesto burken, ¨då får jag sommar flashbacks. Jag känner hur gott det är att gå och käka lunch på ett av mina forn favorit ställen. Pasta pesto citronvatten på uteservering. Tänk att man har legat och stekt på stranden ett par timmar lämnar grejorna för att gå och käka, olen skiner och det är varmt. Man kan bada och har saltvatten i håret..... jag får alvarigt talat nästan rysningar för att det är så bra minnnen. Eller mer härliga minnen.
Så nu sitter jag och låtsas att det är sommar, att jag har vått hår efter ett dop, och att det är sol och jag sitter utomhus. Sanningen är bitter när jag återgår till verkligheten. Det är kallt i lägenheten för elementen är typ paj, jag har vått trasligt hår efter duchen, och jag är så blek så jag är mer genomskilnlig än blek.
Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0