Dagens outfit

Tjenixen
Här kommer dagen outfit, något försenat eftersom bloggen total krånglade imorse. Nåja till detta bar jag en galet mysig halsduk röd/grå jag inhandlade på Åhléns city förra våren. Den är typ veckad med något resor i den som gör den buffig och mysig helatiden. Så fantastisk att jag köpte en blå/grå också!
En helt ok dag har det varit, vi hade ett övnings-pass i arbetsrätt. Gud vad mycket bättre en lektion kan bli när man har en engagerad lärare. Lärare borde få betalt efter motivation tycker jag eller iaf som bonus, en engagerad lärare lär ut mycket bättre är min uppfattning! Iaf åkta jagoch tränade efter det, har börjat springa efter jag har kört ett styrepass, kuta så fort jag kan på bandet i 5 minuter. Kort tid kan tyckas men jag kan berätta att det är galet jobbigt efter du i princip redan har kört slut på musklerna. Ha nte så mycket att skriva för tillfället, jag återkommer då istället.
Peace & Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0