Braoooo dag

Jeeyyy idag har jag en sådan där härlig dag som man önskar att man hade fler av. gick upp tidigt och fick massor gjort innan tio, en promenad med hunden efter det. Och nu är jag redo att åka till skolan. Vi har föreläsningar/övnigspass  14.45 - 18-00 många giler det ej , men jag tycker det är ganska soft.
Sedan blir det ett tränings pass på inpuls, mycket skönt ska det bli. Världens bästa ställe att träna på jan jag även meddela!
Vi höres, senare då kommer bild på outfit mm.
Peace

Kommentarer
Postat av: Maria

Om du vill kan du titta på min blogg där kan du vinna både naglar och en fransförlängning :)

Ha en bra dag

2009-02-03 @ 11:43:23
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0